Łosoś z warzywami gotowany na parze :)



Witajcie :) Dzisiaj coś znowu na szybko. Nie znaczy, że niedobre, albo na "odwal się" nie, nie :)) Ciężko po prostu czasem, robić coś czemu trzeba poświęcić dłuższą chwilę. Na pewno też tak macie. Jak się ma już ten dzień wolny to nie wiadomo w co ręce włożyć i jak nadrobić wszystkie zaległości ;). Mój łosoś jest w towarzystwie warzyw: marchewki, cukinii, żółtej papryki i to wszystko ugotowane na parze, do tego ryż i to wszystko posypane serem mozzarella. U mnie dodatkowo troszkę sera typu camembert, którego został kawałek i trzeba było zużyć :) Miłego i spokojnego dnia :))


Składniki:

  • około 300 g filetu z łososia
  • 2 większe marchewki
  • 1 mała cukinia
  • 1 mała papryka żółta
  • sól
  • pieprz
  • ryż dziki&parboiled Britta
  • ser mozzarella

Warzywa umyć, pokroić i wrzucić do garnka do gotowania na parze. Łososia wcześniej zasolić i oprószyć pieprzem, położyć na warzywach. Gotować na parze około 25 minut. Ryż ugotować według przepisu na opakowaniu. Na talerz wykładamy ryż i na niego warzywa z łososiem, ciepłe posypujemy serem mozzarella :)






5 komentarzy:

  1. Pyszny taki łosoś :) I w bardzo zdrowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak mam codziennie ,wszystko biegiem ,na dodatek dziecko do szkoły odprowadzam dwa razy ,rano i po południu ,masakra.Pyszna i zdrowa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. taki obiad to samo zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger