Ślimaczki z ciasta francuskiego z szynką :)



Witajcie :)) Jak tam po weekendzie, wypoczęci?? Ja miałam pracowity, więc teraz troszkę odpoczywam :) Nie było czasu na zrobienie ciasta, więc było coś na wytrawnie i szybko. Ja ślimaczki zrobiłam z podwójnej porcji, ale i tak zniknęły szybciutko. Miłego dnia :))


Składniki na podwójną porcję:

  • 2 ciasta francuskie
  • 30 dag szynki
  • ser żółty
  • ketchup
  • suszone pomidory z bazylią i czosnkiem
  • jajko

Ciasto rozwinąć, posmarować ketchupem, posypać ziołami i startym serem żółtym. Na to wszystko pookładać plasterki szynki. Wszystko zwinąć w rulon. Jajko roztrzepać i posmarować nim ciasto. Kroić w plastry. Ułożyć je na płasko na blaszce wyścielonej papierem do pieczenia. Piec w temp. około 200 stopni jakieś 20-25 minut.

10 komentarzy:

  1. świetne, robię podobne, dodaję do nich ser i ketchup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba Ci ukradnę kilka, wyglądają bardzo fajnie, takie w sam raz do piwa albo wina :))

    OdpowiedzUsuń
  3. takie ślimaczki ubóstwiam, a weekend też miałam pracowity.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybki i pyszny pomysł na coś pysznego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh, Ty naprawdę czytasz w moich myślach;D gdzieś takie widziałam w tv, mam zamiar zrobić se myślę i proszę, są u Ciebie, bosko!! buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sprytnie to wymyśliłaś szkoda, że mąż nie lubi francuskiego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger