"Ksiega szefów kuchni" - recenzja :)



Księga szefów kuchni to dla mnie nietypowa pozycja, bo zawiera przepisy, triki i porady aż 16 najlepszych w Polsce mistrzów kulinarnych. Znajdziemy w niej przepisy tradycyjne, oraz nowoczesne takie jak kuchnia molekularna. Przepisy opatrzone są poradami i pięknie wykonanymi zdjęciami. 

Oto lista 16 mistrzów kuchni polskiej:


Powiem szczerze, że ja znałam tylko kilku. Jak dostałam książkę to siedziałam nad nią dobrych kilka godzin, żeby dowiedzieć się czegoś o tych uzdolnionych mistrzach kuchni i nie mogłam napatrzeć się na te apetyczne zdjęcia. Bardzo dużym plusem jest przedstawienie każdego z panów. Każdy z kucharzy przedstawia kilka swoich autorskich przepisów w kuchni w której czuje się najlepiej. Przepisy są różnorodne, bo znajdziemy tu dziczyznę, jagnięcinę, owoce morza, ryby, dania wegetariańskie oraz pyszne desery.



Książka jest super propozycja na prezent. Każdego kto lubi kucharzyć na pewno taka pozycja ucieszy. Ja znalazłam w niej wiele przepisów, które na pewno wykorzystam np. makaroniki Tomasza Dekera, który jest mistrzem cukiernictwa. Zdjęcia które przedstawiają dania są tak apetyczne, że od samego patrzenia człowiek robi się po prostu głodny. Książka napisana jest bardzo przystępnie i ciekawie. Składniki podane w przepisach są ogólnodostępne, jest kilka takich o których ja pierwszy raz słyszę, ale człowiek się ciągle uczy i ciesze się jak poznaję nowe składniki, które mogę wykorzystać, a przede wszystkim wypróbować. Podkreślam, że jest ich tylko kilka większość są to składniki znane. Według mnie minusów ta książka nie ma, jest czytelna, pięknie i przejrzyście wydana, wszystko jest super opisane, więc każdy da sobie radę z przygotowaniem pozycji kulinarnych w niej zawartych. Jest świetną podpowiedzią dla osób, które chcą przygotować jakieś wykwintne przyjęcie i zrobić wrażenie na gościach :)



 Autor: Praca zbiorowa
Tytuł:
"Księga szefów kuchni"
Wydawnictwo:
G+J
Stron:
327
Okładka:
twarda
Format:
208x237 mm
Cena:
59,90 zł





Za książkę dziękuję:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger