piątek, 20 września 2013

Kasza jęczmienna z tuńczykiem i warzywami


Hej, jak tam u Was słoneczko świeci ?? W Rzeszowie bardzo słonecznie i przyjemnie tylko ten wiatr troszkę za duży. U mnie dziś danie z kaszą jęczmienną w roli głównej. Do niej dodałam, podsmażonego bakłażana, paprykę, kukurydzę, troszkę czosnku i przyprawy, no i zapomniałabym o tuńczyku. Postanowiłam sobie, że częściej będę robiła dania z udziałem kasz, bo raz są zdrowe, a dwa można z nich różne pyszności wyczarować :))

Składniki:
  • 2 torebki kaszy jęczmiennej mazurskiej Halina
  • bakłażan
  • mała papryka
  • kukurydza z puszki
  • 1 puszka tuńczyka w oleju lub sosie własnym
  • natka pietruszki
  • estragon
  • 2 ząbki czosnku
  • sól
  • pieprz 
  • oliwa

Kaszę ugotować według przepisu na opakowaniu. Bakłażana umyć, pokroić w plasterki i podsmażyć na oliwie, dodać pokrojoną paprykę i przeciśnięty przez praskę czosnek. Ja papryka i bakłażan będą już miękkie, dodajemy kukurydzę, odsączonego tuńczyka, natkę pietruszki i kaszę. Wszystko dokładnie mieszamy, doprawiamy i gotowe :)


11 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smakowicie!!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kaszę z dodatkami,czy to warzywa,czy mięsko/ryby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm! Wygląda pysznie. Uwielbiam kaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł:) nawet do pracy można by zabrać ze sobą takie danie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, kasze zdrowe są, u mnie też bywają częściej...ale za wrzątek podziękuję, jednak ;D

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie obiady, ale kasza rzadko u mnie gości. Choć wiem, że powinnam jadać ją częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...