Nowe orzeźwiające napoje fortuna



Znacie już może nowe napoje fortuna ?? Jest ich trzy: cytrusy i trawa cytrynowa, jabłko, arbuz i mięta. oraz jabłko, papaja i trawa cytrynowa. Dzięki Streetcom miałam okazję wypróbować wszystkie trzy. Rozdałam również znajomym, którzy byli pod ich wrażeniem. 

Napoje są bez cukru, mają wysoką zawartość soku bo aż 60%, sok połączony jest z wodą mineralną. Dzięki temu mają o 30% mniej kalorii niż inne napoje. Smaki są lekki, bardzo orzeźwiające, gaszą pragnienie, bo są mało słodkie. Mają też poręczne opakowanie (500 ml). Mnie najbardziej smakowały cytrusy i trawa cytrynowa, oraz jabłko, papaja i trawa cytrynowa. Moje dziecko zafascynowało się jabłkiem, arbuzem z dodatkiem mięty.


4 komentarze:

  1. Chętnie bym je wypróbowałam, lubię takie nowości, a jeśli nie mają w sobie wiele chemii i innego dziadostwa, można sobie od czasu do czasu na taki pozwolić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają żadnej chemii :)) Można śmiało próbować :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. U mnie też i cytrusy też mi bardzo smakują :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger