Nowe makarony Mamma Mia od Kupca :)




Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z nowymi makaronami od Kupca Mamma Mia :) Pani Magda z firmy Kupiec poinformowała mnie, że w paczuszce, którą dostanę, będą nowości (nowa kategoria produktów) wprowadzane na rynek. Jak otwarłam przesyłkę, to bardzo ucieszyłam się, że są to makarony, bo je uwielbiam, co widać na blogu :)) Makarony mają fajne czerwone opakowanie i nazwę, która od razu skojarzyła mi się z filmem "Mamma Mia" :)) Ja dostałam spaghetti, kokardki i muszelki :))

Makarony te produkowane są w 100% z pszenicy durum. Pszenica durum czyli pszenica twarda jest jedną z najstarszych roślin uprawianych w Chinach, na Bliskim Wschodzie i w Północnej Afryce. Mąka z pszenicy durum zwana semoliną jest bardziej bogata w białko, tłuszcze, oraz witaminy i składniki mineralne, niż zwykła mąka pszenna. Mąka z pszenicy durum zawiera więcej fosforu, potasu, żelaza, miedzi, manganu, cynku, a także witamin z grupy B (B1, B2, B5, B6) oraz kwasu foliowego, niż mąka z pszenicy zwykłej.

Więcej o tych makaronach możecie dowiedzieć się na stronie: http://www.odmakaroniarzy.pl/

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger