Cukiniowe kotleciki :)


Hej witam :)) Jak tam po weekendzie?? U mnie jakoś słabo :( chyba przepracowana jestem :( ale nie narzekam już :) Dziś u mnie pyszne i szybkie kotleciki z cukinii. Póki jeszcze jest trzeba korzystać :) Do tego wszystkiego ryż, mizeria i pomidorki do dekoracji (które to została również zjedzona :)), a zapomniałabym do jajek dodana została jeszcze natka pietruszki. No to życzę miłego dnia i do jutra :))

Składniki:
  • cukinia
  • jajko
  • bułka tarta
  • natka pietruszki
  • sól
  • pieprz
  • ryż
  • olej do smażenia

Cukinię trochę wcześniej pociąć w plastry (jeśli jest w miarę młoda, to może być ze skórką, jeśli skórka jest twarda, to wtedy cukinię obieramy) oprószyć z każdy plaster z obu stron solą i pieprzem (żeby zmiękły). Ryż ugotować według przepisu na opakowaniu. Jajka wybić, roztrzepać widelcem, dodać pokrojoną natkę pietruszki. Na osobny talerzyk wsypać bułkę tartą. Plastry cukinii panierujemy (moczymy najpierw w jajku, potem w bułce tartej. Smażymy. U mnie jajko dodatek po prostu mizeria :)


4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger