"Wbrew zasadom" Samanthy Young - recenzja



Witam wszystkich :)) Przez te remonty i pracę zalegam z recenzjami książkowymi :(( Przeczytane zostały, ale nie miałam czasu przysiąść i napisać recenzję. Nadrabiam więc zaległości :) Zanim wybrałam tę książkę długo się nad nią zastanawiałam. Należy ona do gatunku powieści erotycznych i troszkę bałam się, że nie będzie w niej nic oprócz właśnie erotyki i wulgaryzmów z nią związanych he he :)) Tak całkiem grzeczny to do końca nikt nie jest, ale po prosu miałam obawy ;))), ale nie żałuję, że się zdecydowałam właśnie na nią, bo okazało się, że w większości jest to fajna i zabawna powieść z elementami erotyki z czego jestem bardzo zadowolona, bo więcej w niej ciekawej historii. Po krótce przedstawię Wam o co chodzi, a resztę musicie przeczytać sami :))

Główna bohaterka to młoda i atrakcyjna kobieta, która pracuje jako kelnerka, ale w pewnym momencie zaczyna marzyć o karierze pisarki. Gdy miała 14 lat w wypadku samochodowym giną jej rodzice i siostra. Jocelyn nie może otrząsnąć się po tragedii, boi się kogokolwiek obdarzyć uczuciem, wybiera życie samotniczki i koniec końców zmienia miejsce zamieszkania. Przeprowadza się do Szkocji, gdzie znajduje nową pracę, mieszkanie i poznaje nowych ludzi. Zamieszkuje u Ellie, która jest fajną współlokatorką. 

Wszystko byłoby super, ale na jej drodze staje mężczyzna. Przystojny Braden Carmichael, brat Ellie. Zaczyna on uwodzić Jocelyn. Zawierają oboje układ, a mianowicie, że będą się spotykać bez zobowiązań. Jocelyn przystaje na coś takiego, ale jest małe ale... Czy taki układ na dłuższą metę im się uda??? Czy wystarczą im tylko namiętne spotkania w sypialni ??? O tym musicie przeczytać już sami :))


Powieść strasznie wciąga, jak się ją zacznie czytać, to nie można się od niej oderwać :) Czyta się ją bardzo szybko dlatego, że jest napisana w bardzo lekko i przejrzyście. Historia Jocelyn to historia, która zdarzyła się na pewno nie jednej osobie. Książka ma wiele śmiesznych i wzruszających wątków, prócz nich oczywiście i erotyczne. Według mnie książka na pewno jest godna uwagi, oczywiście nie każdy lubi taki gatunek powieści, ale Tym co lubią to szczerze polecam :))


Za książkę dziękuje wydawnictwu G+J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger