Orzeźwiająca mrożona herbatka :)



Hej witam po weekendzie :)) Strasznie gorąco no nie, nie ma nawet czym oddychać :( Powiem szczerze, że lubię jak jest ciepło, ale taka pogoda mnie osłabia, dla mnie za gorąco :( miałam pójść na ryneczek po jaki zapas owoców, ale jak wyszłam na balkon powiesić pranie to mi się odechciało he he. I tak z jednej strony w mieszkaniu słońce naparza, że hej. Pozasuwałam rolety, włączyłam wiatrak i trzeba jakoś przetrwać he he :)) Na orzeźwienie nie ma jak mrożona herbata :) U mnie z cytryną, lodem i miętą. Naprawdę pomaga :))

Składniki:
  • Richmont Peach Lemon Star*
  • 2 plasterki cytryny (można więcej)
  • kilka listków świeżej mięty
  • kostki lodu
  • ewentualnie cukier (u mnie nie ma)

Herbatę zalewamy wodą o temp. 100 stopni, parzymy około 8-10 minut. Troszkę musimy ją przestudzić, przelewamy do wysokiej szklanki. Cytrynę kroimy w plasterki, dodajemy do herbaty, do tego kilka listków świeżej mięty i kostki lodu. 

Chyba większość z nas zna herbaty Richmont :) Są one herbatami naprawdę wysokiej jakości, naturalnymi, bez konserwantów, barwników, czy ulepszaczy. Mają niepowtarzalny smak ( świetny dobór składników danego smaku). Według mnie zestaw takich herbat to idealny i gustowny pomysł na prezent. Ja jestem pod wielkim ich wrażeniem :)


5 komentarzy:

  1. Super chłodzący napój! Ja też miałam się wybrać po zakupy i tez mi się szybko odechciało :) Tak samo się bronię przed upałem: rolety w dół, wiatraki włącz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha:) idealna na dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mrożona herbata idealnie się sprawdzi na takie upały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam :) Fantastyczny przepis na upalne dni!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger