Spaghetti z mięsem mielonym, warzywami i orientalnym rabarbarem :)



Kolejny słoiczek od Luks pomady trafił do spaghetti z mięskiem mielonym z indyka, do tego cebula, marchewka, cukinia, kukurydza i dużo szczypiorku. Rabarbar ma słodkawo korzenny smak. Idealni dopasował się do mięsa z indyka. Miałam jeszcze jeden słoiczek rabarbaru, ale zjadł go mój mąż. Tak mu posmakował, że smarował nim raz bułkę, raz kromkę chleba i tak powoli zawartość zniknęła :)))) Polecam produkty naprawdę godne uwagi :))

Składniki:
  • 300 g mięsa mielonego z indyka
  • 1/2 małej cukinii
  • kilka łyżek kukurydzy z puszki
  • 1 marchewka
  • 1 cebula
  • pęczek szczypiorku
  • słoiczek orientalnego rabarbaru Luks pomada
  • 2 ząbki czosnku
  • olej do smażenia
  • makaron spaghetti

Cebulę obieramy, kroimy i podsmażamy na oleju, następnie dodajemy mięso, startą na tarce marchewkę, pokrojoną cukinię, czosnek. Jak marchewka i cukinia nam zmiękną, dodajemy kukurydzę, pokrojony szczypiorek i kilka łyżek orientalnego rabarbaru. Całość mieszamy. Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu.
Na makaron wykładamy mięsko z warzywami. ja posypałam jeszcze startym serem żółtym :)

 

11 komentarzy:

  1. PACZ, jaki człowiek ciemny jest, nie znałam tej odmiany rabarbaru, zaciekawiłaś mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Orientalny? Brzmi... orientalnie:p Ale smacznie, nie mam wątpliwości, mam ochotę na ten obiad, jestem głodna...

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowicie wygląda:)
    Pozdrowienia z upalnego Sopotu przesyłam:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie słyszałam o czymś takim, jak orientalny rabarbar :D Ciekawa jestem jego smaku :) a spaghetti chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ten słoiczek!:)a obiadek pycha!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo.. pyszności masz w tym słoiczku;)
    Ale nie łączyłam jeszcze rabarbaru i mięcha-brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o produktach Luks Pomada i bardzo interesuje mnie smak orientalnego rabarbaru i korzennych pomidorów. Firma jak najbardziej intryguje, strasznie zazdroszczę Ci takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger