Paczka od Kupca nr 2



W zeszłym tygodniu otrzymałam kolejną paczuszkę do testowania od marki Kupiec. Najbardziej zadowolony z zawartości był mój synek, który uwielbia wafelki ryżowe, podpłomyki i wszelkiego rodzaju owsianki i kaszki manny :) 

W paczuszce były:
wafle ryżowe naturalne
maca z ziołami prowansalskimi
owsianka truskawkowa
kaszka manna waniliowa
podpłomyki
kasza jęczmienna perłowa

Kaszka manna waniliowa została skonsumowana od razu. Jak ją tylko ujrzało moje dziecko, to nic tylko mama zrób i tyle. Była naprawdę pyszna. Spróbowałam łyżkę, bo o większej ilości nie było mowy :)) Dodałam do niej rodzynki :)) Kaszkę zalewamy wrzątkiem, mieszamy i po 3 minutach jest gotowa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger