Szybka zupa-krem z kukurydzy :)



Bardzo szybka i smaczna zupka - krem z kukurydzy. Moje dziecko mówiło mi o niej już chwilę, bo za kukurydzą przepada, ja też. W końcu musieliśmy zrobić coś na szybko i zrobiliśmy właśnie tą. Ja dodałam do niej kostkę rosołową, bo na gotowanie bulionu nie miałam czasu, ale jak najbardziej jest on wskazany. Z warzyw można dodać to na co ma się ochotę. Ja miałam w domu marchewki i ziemniaki to dodałam tylko to i jeszcze czosnek. Na pewno idealnie pasowałby seler, ale u mnie wtedy brak. Z przypraw tylko kurkuma, bo zupa miała tak dobry smak, że więcej jej nie przyprawiałam. 


Składniki na 5 porcji:
  • 1 duża marchewka
  • 2 ziemniaki
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 puszki kukurydzy
  • kurkuma
  • kostka rosołowa warzywna
  • około 1 litro wody

Do garnka wlać wodę, dodać pokrojoną marchewkę, obrane i pokrojone ziemniaki, oraz czosnek przepuszczony przez praskę. Jak warzywa będą miękkie dodajemy odsączoną kukurydzę i jeszcze chwilę gotujemy. Gotową zupę blenderujemy, doprawiamy kurkumą i ewentualnie solą, pieprzem. U mnie podane z grzankami. 



9 komentarzy:

  1. Koniecznie z grzankami, innej możliwości nie ma:) Delikatna, kremowa pyszna zupa^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie musze wypróbować przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, bardzo lubię kremy, zwłaszcza z grzankami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beti, fajny pomysł, szczerze jeszcze zupy z kukurydzy nie jadłam, ale na pewno musi być pyszna:)
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam krem z kukurydzy, ale tylko w knajpce, smakowała mi, muszę spróbować zrobić sama, Twój przepis pewnie mi w tym pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, skusiłaś się, pyszna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  7. krem z kukurydzy?! Ależ nawet nie wiedziałam, że coś takiego można zrobić ;D
    Zazwyczaj zjadałam ją od tak, albo w sałatce.. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy takiej zupy nie robiłam, ale mi się podoba :0

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek!:) przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale nie miałam kiedy wejść

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger