Przesyłka od Emako :)



Dziś nadrabiam małe zaległości. Wybił mnie ten weekend jakoś z zamieszczania postów na blogu :( Chyba najbardziej to, że pomiędzy dniami wolnymi pracowałam. Paczuszkę od sklepu internetowego Emako.pl otrzymałam chyba we wtorek, nawet już dobrze nie pamiętam :(  W sklepie możemy znaleźć duży wybór akcesoriów kuchennych i nie tylko. Duży plus dla nich za szybką wysyłkę. W sobotę zamówiłam akcesoria a we wtorek już były :)) 

Wybrałam: 
1. Silikonową matę do pieczenie, która też może być stolnicą i właśnie o stolnicę mi chodziło. Byłam ciekawa jak się sprawdzi w tej roli i jak tylko ją wypróbuję to podzielę się opinią.

2. Silikonowe sitko, które jest składane i zajmuje mało miejsca, a u mnie w kuchni jest go o wiele za mało niestety :(( 



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger