Dorsz z warzywami, ryżem i korzennym pomidorem od Luks Pomady :)



No to pierwszy słoiczek od Luks Pomady przetestowany. Powiem Wam, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona smakiem pomidorów. Jak otworzyłam słoiczek i spróbowałam tego cudeńka to powiem szczerze, że szkoda mi ich było dodawać do ryby, bo były tak smaczne, że zjadłabym je same, ale obiecałam synkowi, że zrobię właśnie z nimi rybkę. Sam je wybrał. Ryba wyszła bardzo smaczna, wystarczyło je dodać i nie trzeba było już niczym przyprawiać. Ja dodałam jeszcze oliwki zielone, bo bardzo je lubimy, ale jak ktoś woli żeby danie było delikatniejsze to nie musi ich dodawać. Polecam, bo tak dobrze przyprawione pomidorki jadłam pierwszy raz. Warto :)

Składniki dla 3 osób:
  • 3 filety z dorsza
  • 1/2 małej cukinii
  • 1 cebula
  • 1 starta marchewka
  • 1 ząbek czosnku
  • kilka łyżek kukurydzy z puszki
  • zielone oliwki
  • słoiczek korzennego pomidora od Luks Pomady
  • ryż

Cebulę obieramy, kroimy w piórka i podsmażamy na rozgrzanym oleju, dodajemy startą marchewkę, cukinię i czosnek przepuszczony przez praskę. Następnie pokrojoną w cienkie plasterki cukinię. Podsmażamy. W międzyczasie gotujemy ryż. Jak warzywa zaczną robić się  miękkie, dodajemy pokrojonego dorsza. Smażymy na małym ogniu do momentu, aż ryba będzie gotowa. Na samym końcu dodajemy kukurydzę, pokrojone zielona oliwki i cały słoiczek korzennego pomidora. Dokładnie mieszamy. Na ugotowany ryż wykładamy rybę z warzywami i sosem. Smacznego :))


6 komentarzy:

  1. fanką ryby nie jestem ale na tą bym się skusiła, bo wygląda przepysznie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne przyrządzona rybka:) Za pomidorkami się rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten korzenny pomidor, który mnie tak mocno zainteresował:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Danie wygląda znakomicie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada smacznie-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger