Surówka z olejem z pestek dyni



Pierwsze moje wykorzystanie oleju z pestek dyni. Użyłam go do surówki. Mieszanka sałat z cykorią, roszponką, frisee i escarolą, do tego czerwona cebula i kukurydza. Surówka wyszła niezwykle smaczna, zjadałam ją samą. Olej dodaje super orzechowego posmaku, co wzbogaca w sumie bez smakowe sałaty i dodaje im aromatu. Do wszelkiego rodzaju surówek olej jest świetnym dodatkiem. W najbliższym czasie olej wypróbuję do makaronu, bo ciekawa jestem efektu. :)

Składniki:
  • 1/2 opakowania mieszanki sałat ( u mnie z roszponką)
  • 1/2 cebuli czerwonej
  • 4 łyżki kukurydzy z puszki
  • olej z pestek dyni ( ilość wedle uznania - ja dałam dużo :))

Sałaty przesypać do miski, cebulę pokroić w piórka, oddać kukurydzę i olej. Wymieszać i zjadać. Pysznośći :)) 



7 komentarzy:

  1. Apetyczna sałatka...ale ja najbardziej lubię olej z pestek dyni do lodów...polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym oleju, ani go nigdzie nie widziałam... Ciekawostka!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w domu olej z pestek dyni, muszę wypróbować do takiej sałatki - pysznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie zielone surówki zawsze są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo.. nie próbowałam go jeszcze, ale zawsze mnie ciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  6. olej z pestek dyni uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger