Spaghetti z kurczakiem, curry i sosem śmietanowym



Dziś coś szybkiego, ale bardzo pysznego :)  Kurczak z dodatkiem curry, cebuli, cebulki prażonej czosnku, cukinii, kukurydzy i słonecznika w sosie śmietanowym z dodatkiem serka topionego i wina. Do tego makaron spaghetti. Po smacznym obiedzie zakupy i pora barć się za pieczenie ciast :) Wy tez już coś pieczecie?? Ja zaczynam powolutku. Placki to w sumie już mam jakieś wybrane, ale cały czas myślę nad sałatkami. 

Składniki na 3 porcje:
  • makaron spaghetti
  • 2 większe filety z kurczaka
  • mała cukinia
  • mała cebula
  • kawałeczek pora ( nieduży)
  • 2 ząbki czosnku
  • trochę kukurydzy z puszki ( ja dałam 5 łyżek)
  • cebulka prażona ( ja dałam 3 łyżki)
  • słonecznik ( dałam 2 garście)
  • sól
  • pieprz
  • curry
  • 100 g serka topionego śmietankowego
  • 100 ml śmietany ja dałam kremówkę
  • około 4 łyżki wina białego półwytrawnego
  • olej do smażenia

Cebulkę, pora i cukinię pokroić i  podsmażać na oleju. Jak cukinia i por zaczną robić się miękkie dodać czosnek przepuszczony przez praskę i pokrojone filety z kurczaka. Jak filety ładnie się na podsmażą dodajemy serek topiony. Jak się serek stopi, dodać śmietanę i wino. Wszystko dokładnie wymieszać. W między czasie ugotować makaron. Doprawić curry, solą i pieprzem. Na końcu dodać słonecznik, kukurydzę i prażoną cebulkę. Wymieszać. Na makaron wykładać kurczaka. Smacznego :)


5 komentarzy:

  1. już sobie wyobrażam ten smak... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam:) curry to moja ulubiona przyprawa:) podoba mi sie ten sos:) ja sałatkę juz wybrałam a nad ciastem mam dylemat:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko moje! Curry jest cudowne, kurczak♥, spaghetti i sos - idealnie to połączyłaś, poproszę taki obiadek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger