Naleśniki z tuńczykiem i serem białym :)



Dziś ścisły post, to trzeba coś lekkiego i szybkiego w przerwie między pieczeniem :) U mnie naleśniki z tuńczykiem, serem białym i szczypior do tego :) Kiedyś słyszałam w telewizji jak jakiś kucharz zachwalał takie połączenie. Naleśniki są bardzo smaczne i syte :) Jak tam Wasze wypieki :)) U mnie praca wre :)) Powodzenia życzę i żeby wszystkie ciasta wychodziły :)

Składniki na naleśniki ( około 8 sztuk):
  • 1 jajko
  • 2 - 2,5 szklanki mąki
  • mleko
  • woda
  • sól
  • suszone pomidory z bazylią i czosnkiem
  • olej

Do miski wbijamy jajko, dodajemy mąkę, troszkę wody i mleko to już ile ciasto przyjmie ( żeby miało odpowiednią konsystencję), dodajemy sól, troszkę oleju, i suszone pomidory z bazylia i czosnkiem. Smażymy.

Farsz:
  • 2 puszki tuńczyka w sosie własnym
  • 250 g sera białego
  • sól
  • pieprz
  • 2 - 3 łyżki majonezu
  • szczypior

Tuńczyka odsączamy z sosu i przesypujemy do większej miseczki, dodajemy ser, majonez i szczypior i dokładnie mieszamy, doprawiamy do smaku. Nakładamy na naleśnika i zwijamy w rulonik :)



8 komentarzy:

  1. Bardzo apetycznie wyglądają ;)mmm biorę jednego na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tym połączeniu, ale wygląda pysznie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie twarogu i tuńczyka znam, ale żeby w naleśnikach? Ciekawe:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe połączenie, twarogu z tuńczykiem jeszcze nie łączyłam.
    Ps. zapraszam do akcji "gotowanie za głosowanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie ryby z białym serem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Robilem je, sa bardzo pyszne ale zamiast szczypiorku dalem troszke cebuli i.... koperek-sa rowniez wysmienite

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha i jeszcze w jajko i bulke tarta i usmazyc. Pychaaaa !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger