Tuńczyk w pomidorach i makaron :)



Dziś znowu danie z makaronem, ale nic na to nie poradzę, że go uwielbiam i często gości w naszym menu :)) Mogę go jeść prawie ze wszystkim :) Ten z tuńczykiem do tego pomidory z puszki, oliwki, bazylia, cebula, czosnek i kukurydza. Wyszło pyszne i sycące danie :))

Składniki dla 3 osób:
  • 2 puszki tuńczyka ( ja dałam w sosie własnym)
  • 1 puszka pomidorów
  • oliwki zielone
  • 1 średnia cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • 4 łyżki kukurydzy z puszki
  • bazylia świeża
  • sól
  • pieprz
  • makaron
  • olej rzepakowy

Cebulę obrać, pokroić na drobne kawałki, wrzucić do rondelka i podsmażyć na oleju, dodać sprasowany czosnek, następnie pokrojone pomidory z puszki ( wlać też resztę soku z pomidorów, który zostaje po ich wyjęciu). Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu. Oliwki pokroić i dodać do reszty. Dusić przez chwilkę. Pod koniec dodać pokrojoną świeżą bazylię i kukurydzę. Doprawić do smaku. Tuńczyka odsączyć i dodać do sosu. Wszystko wymieszać. Na talerzach ja wyłożyłam makaron i na to resztę :))

 

2 komentarze:

  1. bardzo lubię tak podanego tuńczyka:) pysznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z moich ulubionych zestawów, zawsze się sprawdza, smakuje i dobrze wygląda;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger