Makaronowe wariacje z boczkiem i sosem śmietanowym :)


U mnie jak nie ma raz w tygodniu dania z makaronem to masakra ;)) Jakoś tak się składa, że czegoś mi brakuje. Wszyscy go uwielbiamy, więc myślę z czym i jak by go tu zrobić. Tutaj znalazłam fajny przepis ma makaron z boczkiem i sosem, zaciekawił mnie ten sos. Resztę zmodyfikowałam. Wyszło naprawdę bardzo fajne danie. Dodałam suszone pomidory z bazylia i czosnkiem od Skworcu. Bardzo ten zestaw polubiłam, bo pasuje do większości dań, dodaje im wyrazistego smaku.

Składniki:
  • makaron
  • mały brokuł
  • 1/2 puszki kukurydzy
  •  pomidory suszone z czosnkiem i bazylią (skworcu)
  • kilka plastrów boczku
  • 1 mała kiełbasa
  • 5 łyżek białego półwytrawnego wina
  • 100-150 ml śmietany 30%
  • 100 g serka topionego

Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu.Brokuł podzielić i ugotować. Boczek i kiełbaskę pokroić, podsmażyć bez tłuszczu na patelni. Zdjąć i przełożyć do miseczki. Na patelnię wlać wino, dodać śmietanę i serek topiony. Dusimy do momentu aż roztopi się nam serek na małym ogniu. Następnie dodajemy podsmażony wcześniej boczek i kiełbaskę, pomidory suszone z czosnkiem i bazylią, wsypujemy makaron i dodajemy kukurydzę oraz brokuły. Wszystko mieszamy i gotowe :))

    


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger