Chwila przyjemności :) deser z kiwi, mascarpone i herbatką forest friut



Kolejna propozycja z herbatką Teekanne, tym razem deserek :). Mascarpone, herbata, żelatyna, ciastka, kiwi i bita śmietana z dodatkiem kakao. Mała chwila przyjemności i duża porcja kalorii he he, ale w taką pogodę wskazane :) Polecam.

Składniki:
  • 250 g serka mascarpone
  • 2 torebki herbaty forest fruit Teekanne
  • 1,5 łyżki żelatyny
  • ciasteczka kakaowe
  • 2 duże kiwi lub 4 małe
  • 250 ml śmietany kremówki 30% 
  • 1 łyżka kakao
  • 2 łyżki cukru pudru
  • płatki czekolady do dekoracji

Herbatki zaparzyć z 1/2 szklance wody, zostawić do przestygnięcia. Żelatynę rozpuścić w 1/2 szklanki ciepłej wody. Serek mascarpone przełożyć do miseczki dodać 1 łyżkę cukru pudru, wlać do niego herbatę i dokładnie wymieszać Na koniec dodać żelatynę, wymieszać i przełożyć do pucharków. Wstawić do lodówki na około 30 minut ( u mnie nawet krócej, bo szybko się zastygło). Ciasteczka pokruszyć na masę z serka, na to obrane i rozgniecione widelcem kiwi. Śmietanę kremówkę ubić, dodać cukier puder i kakao. Wyłożyć na kiwi. Ja zostawiłam kilka plasterków kiwi do dekoracji. Posypałam płatkami czekolady.





5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger