Zupa pomidorowa z marchewką i makaronem



Kilka dni temu do testowania otrzymałam koncentrat pomidorowy firmy Jamar. Przyszedł czas na zupkę pomidorową z tym koncentratem. Do zupki dodałam marchewkę i makaron. Taka właśnie wersję pomidorowej lubią u mnie wszyscy :)

Składniki:
  • kostka rosołowa
  • 2 duże marchewki
  • makaron (dowolny)
  • koncentrat pomidorowy 30% Jamar
  • bazylia
  • sól, pieprz

Do garnka wlewamy wodę, dodajemy do niej pokrojoną w kawałeczki marchewkę i kostkę rosołową, gotujemy. Jak marchewka robi się miękka  wtedy dajemy 4 łyżeczki koncentratu pomidorowego Jamar i mieszamy. Ja dodałam jeszcze bazylię suszoną, sól i pieprz. Dzięki bazylii zupa nabrała fajnego smaku. Dodatkowo ugotować makaron al dente. Dodawać do zupki po nalaniu na talerze :)


Do przygotowania zupy użyłam koncentratu pomidorowego Jamar. Koncentrat jest produkowany z wyselekcjonowanych odmian pomidorów pochodzących z własnych zbiorów plantacyjnych. Jest całkowicie naturalny, ma 30% stężenie, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Stanowi naturalną bazę do zup i sosów. Jest on rzeczywiście wydajny. Zupa wyszła bardzo smaczna, koncentrat ma delikatny i przyjemny smak, oraz zapach. Warto go spróbować.


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger