Farfalle i wątróbka w sosie śmietanowym - mniam :)



Nie taka wątróbka straszna .... :)) Jadamy ją od czasu do czasu, ponieważ mój mąż niestety za nią nie przepada, ale żeby dać przykład naszemu synowi i go przekonać do jej jedzenia daję się czasem na nią namówić :): Ja osobiście bardzo ja lubię :) 

Składniki dla 3 osób:
  • około 400 g wątróbki drobiowej 
  • 125 ml śmietanki kremówki
  • łyżka musztardy francuskiej
  • cebula
  • czosnek mielony
  • bazylia
  • oliwa do smażenia 
  • ser żółty 
  • makaron farfalle

Wątróbkę obrać, pokroić w kawałki i podsmażyć na oliwie. Dodać pokrojona cebulę. Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu.Jak wątróbka będzie już usmażona dodajemy łyżkę musztardy, czosnek i bazylię. Ciągle smażymy. Na koniec dodajemy śmietanę kremówkę. Doprawiamy do smaku. Ja na ugotowany makaron wyłożyłam wątróbkę w sosie i na to starłam zółty ser. Pychota :))

          

4 komentarze:

  1. Spaghetti z wątróbką? Czuję, że tak bym ją polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podzielam zdanie twojego męża-wątróbka też nie gości w moim menu..;)
    Ale makaron z z sosem śmietanowym to bym zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż za to zje tylko wieprzową wątrobę, innej nie ruszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię :) a danie wygląda na pyszne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger