Barszcz biały z Kochanowa z jajkiem i kiełbaską - opinia :)



W końcu zrobiłam :) Dziś testowanie barszczu białego z Kochanowa. Żurki i barszcze są produkowane z naturalnych, ekologicznych składników, na bazie wody jurajskiej. Skład takiego barszczu: woda, maka pszenna, płatki owsiane, świeży czosnek.

Składniki:
  • zakwas barszcz biały z Kochanowa
  • 1 1/2 litra wody
  • 2 sztuki kostka grzybowa
  • jajka
  • kiełbasa
  • przyprawy

Wodę zagotować z kostkami grzybowymi, dodać pokrojona kiełbaskę. Do tak przygotowanego wywaru dodać 1/2 litra zakwasu i gotować przez jeszcze 2 minuty. Na koniec doprawić do smaku, można dodać świeżej śmietanki. Jajka ugotować, dodać do barszczu.


Opinia: Pierwszy plus za opakowanie:) delikatne i naturalne, cieszące oko :)). Drugi za zakwas :). Barszcz bardzo nam smakował :) Jestem mile zaskoczona delikatnym i przyjemnym smakiem. Nie był za kwaśny co bardzo mnie zadowoliło, bo czasem zakwasy są bardzo kwaśne i ciężko uzyskać pożądany smak, a tu miłe zaskoczenie :) Okazało się, że można bardzo szybko zrobić przepyszny barszczyk :), a na drugi dzień był on jeszcze lepszy niż zaraz po ugotowaniu. Barszczyk polecam :) Mam nadzieję, że niedługo będzie można go kupić w okolicach Rzeszowa :))

Ocena: 5/5

2 komentarze:

  1. jedna z kultowych zup u mnie w domu;)
    bardzo lubimy...
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  2. barszcz biały kojarzy mi się z Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger