Tagliatelle z tuńczykiem i warzywami



Moje ulubione danie :)) od wczoraj :) wyszło obłędne ( tak wpadłam w samozachwyt ;)) ale dawno tak mi nic nie smakowało. Mogłabym zjeść ze dwie porcje he he. Pomysł przyszedł jak zajrzałam do lodówki, był tuńczyk, zostało troszkę cukinii i marchewki miałam kukurydzę i makaron :) Więc do roboty jak to się mówi :)

Składniki dla 2 osób: 
  • 1/2 opakowania makaronu tagliatelle ( u mnie kolorowy)
  • 1 puszka tuńczyka w kawałkach i oleju
  • 1/2 średniej cukinii
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • 2 marchewki
  • pomidorki koktajlowe
  • narka pietruszki
  • oliwa do smażenia
  • sól
  • pieprz

Marchewkę i cukinię umyć obrać i pokroić. Wrzucić na rozgrzaną patelnię i podsmażyć na oliwie. Jak już warzywa będą miękki na koniec dodać kukurydzę, doprawić i dodać tuńczyka ( ja dałam z olejem w którym był - nie całym oczywiście) . Lekko wymieszać, żeby składniki troszkę się połączyły. Ja dosłownie tylko przemieszałam, bo nie lubię jak z tuńczyka robi się papka - wolę kawałki :) Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu. Na talerzu ułożyć najpierw makaron i na niego tuńczyka z warzywami. Ja dodałam jeszcze pokrojone pomidorki i natkę pietruszki. :))




6 komentarzy:

  1. mhmmm, jak zwykle pysznie, kolorowo i jak z żurnala;p dobre zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)) Do żurnala to jeszcze daleko ho ho :))

      Usuń
  2. jak kolorowo i smacznie, trochę mi tu jakiegoś sosu brakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Sosik no można było, choć nie był nawet potrzebny :))

      Usuń
  3. Mm, jeden z moich ulubionych makaronów. :) Osobiście jeszcze tylko dodałabym kilka oliwek i starty żółtym ser.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jeden z moich ulubionych :)) Oliwki i ser zółty też nieźle :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger