Placuszki z cukinii z serem i marchewką




Cukinia idealna do wszystkiego :) Dziś kotleciki z serem białym i marchewką. Wyszły bardzo smaczne. Danie szybie i niedrogie. Można jeść nawet na zimno. Polecam :)

Składniki:
  • duża cukinia
  • 1/2 szklanki mąki
  • 2 duże marchewki
  • 10-15 dkg. sera białego
  • jajko
  • natka pietruszki
  • sol, pieprz
  • olej do smażenia

Cukinie umyć ( jak jest miękka skorka to nie obierać) zetrzeć na tarce na grubych oczkach. Marchewkę również zetrzeć na grubych oczkach i dodać do cukinii. Posolić i odstawić na chwilkę żeby puściła wodę. Następnie odcisnąć. Po kolei dodawać rozkruszony ser biały, całe jajko, posiekaną natkę pietruszki - doprawić i wymieszać. Formować kotleciki i smażyć na rozgrzanym oleju  Podawać można z ziemniaczkami, ulubionym sosem, ryżem :) Smacznego :)









7 komentarzy:

  1. Cukinię dodałam ostatnio do placków ziemniaczanych, polecam :) Swoją drogą, bardzo spodobał mi się ten przepis, może go wykorzystam, jeśli nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować, bo placki też uwielbiam :)) Oczywiście, że nie mam nic przeciwko :)

      Usuń
  2. Ewentualnie proszę o podlinkowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! U mnie też często podobne trafiają na stół:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i apetyczne placuszki. Lubię placki z cukinii, ale z dodatkiem sera jeszcze nie robiłam. Muszę koniecznie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię, a sera dodałam tak na próbę i wyszły super :) Polecam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam placki z cukinii,wyglądają bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger