Łosoś z fetą i szpinakiem zapiekany w cieście francuskim



Mój ulubiony :)) a w takim wydaniu to już mega ulubiony :)) Przepis kiedyś znalazłam chyba w internecie już dokładnie nie pamiętam skąd go mam ;) Łosoś w tym w tej wersji jest przepyszny ( oczywiście kwestia gustu, ale mnie smakuje) Nawet mój synek wcina o dziwo, bo za rybami nie przepada na razie :)

Składniki dla 3 osób:
  • około 30 - 40 dkg filetu z łososia 
  • ser feta
  • szpinak u mnie świeży
  • jajko 
  • 2 ząbki czosnku
  • odrobinka masełka do podsmażenia szpinaku
  • przyprawy 
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego

Szpinak umyć, pokroić i podsmażyć na masełku. Dodać pokrojony na drobno czosnek i poddusić jeszcze dosłownie minutkę. Ciasto francuskie można troszkę rozwałkować ( u mnie nie było), na niego położyć obrany ze skóry i przyprawiony filet z łososia, na niego dać szpinak i pokrojony w kosteczkę ser feta. Całość zawijamy, robi zgniatamy, tak aby nic nie wystawało.Górę ciasta smarujemy roztrzepanym jajkiem. Zapiekamy w piekarniku w temperaturze 200 stopni przez 30 minut. Pychota :)) 






2 komentarze:

  1. Piękny łosoś i to w cieście francuskim,podejrzewam że jest pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj to właśnie będzie mój obiadek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger