Tortilla z tym co było w lodówce :))





Tortilla bardzo szybkie i łatwe danie. Można zrobić z tego co się ma w domu. Ciasto można samemu zrobić w domu, ja chciała szybko więc poszłam na gotowiznę ( z czego dumna nie jestem hehe). Na ciasto potrzeba mąkę, sól, wodę i masło. Ze wszystkich składników zagnieść ciasto - konsystencja ma przypominać ciasto na pierogi. Podzielić na porcje, rozwałkować i smażyć na oleju.


Składniki dla 3 osób:
  •  tortilla u mnie razowa
  • 3 jajka
  • duży pomidor
  • papryka
  • kukurydza
  • kiełbasa
  • szczypior
  • cebula

Cebulę i kiełbasę pokroić i podsmażyć na oleju. Następnie dodać paprykę, na końcu pomidor, kukurydza i szczypior. Jajka ugotować, obrać i pokroić w plasterki. Na tortille nakładać farsz i na to jajka. Zawinąć. Ja podpiekałam jeszcze w piekarniku. Temp.  160 stopni C około 15 minut.





2 komentarze:

  1. ojj, spodobałoby się Mojemu Połówkowi...mnie w sumie też;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger